۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

برگزاری مراسم چهلم بهنود رمضانی، دانشجوی شهید جنبش

برگزاری مراسم چهلم بهنود رمضانی، دانشجوی شهید جنبش
برگزاری مراسم چهلم بهنود رمضانی، دانشجوی شهید جنبش
جــرس: مراسم چهلمین روز شهادتِ بهنود رمضانی، از جانباختگان اسفندماه ٨٩، روز جمعه دوم اردیبهشت ماه، با حضور خانواده و دوستان آن مرحوم در قائم شهر برگزار شد.
به گزارش صفحه فيسبوک «شهيد بهنود رمضانی»، که اخبار خانواده اين شهيد جنبش سبز را پوشش می دهد، خانواده رمضانی و دوستان وی، به مناسبت چهلمين روز شهادت فرزند و عزیز شهيدشان، از همگان دعوت کرده بودند که روز جمعه با حضور سبز خود بر سر مزار اين شهيد، يادش را گرامی دارند.
به گزارش این منبع، پنج شنبه يعنی يک روز قبل از برگزاری مراسم چهلم بهنود، پدر آن جوان مرحوم به اداره اطلاعات قائمشهر احضار و تهديد می شود که در مراسم اربعين فرزندش حق صحبت کردن ندارند وبايد سکوت کنند.
این گزارش و شاهدان عینی آورده اند که روز جمعه مادر بهنود در دلش دنيای آشوب و غم موج می زد و در فراق جگرگوشه اش به گوشه ای نشسته بود و در درون خود تنها خدا را صدا می زد و عمه بزرگوار این شهید سبز به دلیل تهدید خانواده، دیگر تاب سکوت نیاورد و با فرياد و مرثيه خوانی از تمامی مردمان ايران خواست که سکوت نکنند.
صفحه فيسبوک شهيد بهنود رمضانی با آپلود ويديوی کوتاه از ناله و شيون ها عمه بهنود، اينگونه نوشته است: آنها نمي دانستند بهنود ديگر فرزند رمضانی ها و گلستانی ها نيست بلکه شهيد اين ملت است و ملت فرزندان خويش را تنها نمي گذارد. آنها نمي دانستند و نخواهند فهميد، چون به روز پاسخگويی ايمانی ندارند... و آری خدايی هست.
عمه شهید بهنود رمضانی بر سر مزار برادرزادۀ مرحومش بخش هایی از این شعر را با چشمانی پر از اشک و گلویی پر از بغض با صدای بلند خواند و بدلیل فضای ماتم آلود و شیون های خانواده، منابع خبری گزارش دادند که ماموران حاضر در محل امکان برخورد با وی و حضار را نیافتند.
دانشجونیوز هفته گذشته اعلام کرده بود که در روزهای اخیر فعالین دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با پخش اطلاعیه و نصب عکس های شهید بهنود رمضانی بر در و دیوارهای دانشگاه، دانشجویان را دعوت به شرکت در این مراسم نموده اند و حراست دانشگاه نوشیروانی نیز، اقدام به پاره کردن و جمع کردن اطلاعیه ها و عکس های بهنود رمضانی نموده و چند تن از فعالین این دانشگاه را به حراست احضار کرده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر