۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

بازداشت همسر محسن دگمه چی و تهدید وی جهت ممانعت ازبرگزاری هرگونه مراسم و عدم اجازه سکونت در منزلشان


بازداشت همسر محسن دگمه چی و تهدید وی جهت ممانعت ازبرگزاری هرگونه مراسم و عدم اجازه سکونت در منزلشان
بنا بر آخرین خبرهای دریافتی, خانواده محسن دگمه چی زندانی سیاسی درگذشته که بعد از ابتلا به بیماری سرطان و محروم شدن از اولیه ترین رسیدگی های پزشکی در زندان جان باخت, از برگزاری هر نوع مراسم یادبود برای وی منع گردیده اند و تا یک هفته حق ماندن در خانه خود را ندارند! این خانواده که روز گذشته مراسم خاکسپاری محسن دگمه چی را در قطعه ۳۰۱ بهشت زهرا انجام دادند, در حال حاضر مجاز به برگزاری هیچگونه مراسمی نمی باشند.
به گزار ش کانون حمایت ازخانواده جان باختگان و بازداشتی ها , خانم دگمه چی بعد از بازگشت از مراسم روز گذشته بازداشت گردیده و بعد از طی ساعتها بازجویی در محل پلیس امنیت گیشا به وی گفته شده که نبایستی هیچ مراسمی برای همسرش برگزار کند. ماموران امنیتی همچنین به این خانواده گفته اند که تا یک هفته نیز مجاز به ماندن در خانه شان نیستند و بایستی خانه را ترک کنند. این اقدام در وحشت از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در خانه این خانواده داغدار صورت گرفته است.
شایان ذکر است که قرار بوده مراسم یادبودی بمناسبت روز سوم شهادت آقای دگمه چی در مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی برگزار گردد که از سوی ماموران امنیتی دولت تاکید شده که چنین مراسمی مجاز نیست و از خانواده دگمه چی هم تعهد گرفته شده که برنامه ای درنظر نگیرند.
بنابر این خبر همچنین ,مأموران خطاب به این خانواده اعتراض کرده اند که چرا در مراسم خاکسپاری محسن دگمه چی مردم شعار الله اکبر و هیهات منا الذله سر داده اند؟ و چرا دعا خوانده اند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر