۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

دینی که با اجرای قوانین وحشیانه اش، جلوی پنجره خانه ها؛ انسانی آویزان از طناب دار مشغول جان دادن است...!

آقای خامنه ای ، شرمت باد، ننگ بر اسلام تو، براستی کدامین آیین وحشی گری اینچنین انسان و انسانیت را بی حرمت کرده است ؟
یا انسان ها را به جرم دوست داشتن و دوست داشته شدن سنگسار می کنید ، یا دست می برید و چشم در می آورید و یا بساط اعدام بر سر هر کوی و بر زن برپا می کنید. 

این عکس را دیده اید ؟

مجازات وحشیانه اعدام ، باعث کاهش خشونت در جامعه نمی شود، جلوی تکرار جرم را نیز نمی گیرد، که اگر قرار به کاهش جرم بود، باید در ایران جرم در پایین ترین سطح خود می بود، و مثلا در اروپا در بالاترین سطح!
از آن مهمتر ، آقای خامنه ای، 
اگر آدم کشتن بد است، چرا شما رسما و در جلوی مردم انسان های دیگر را می کشید ( مانند همین چند متهم )، نگویید که اینها گناه کار بوده اند، شما بی گناهانی چون سهراب را نیز کشته اید، فرشته معصومی چون ندا آقا سلطان را نیز کشته اید. 
نگویید اینها قاچاق مواد مخدر می کرده اند، که هر کسی می داند بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر سپاه پاسداران است. 
نگویید اینها به کسی تجاوز کرده اند که دیده ایم سگان ولایت چگونه به صورت نظام یافته در زندان ها ، به مردم تجاوز می کرده اند. 
نگویید فساد اقتصادی داشته اند که بزرگترین فاسدان روی زمین ، خود تو و احمدی نژاد و پسرت مجتبی هستنید.
براستی، این چگونه مرامی است که جانیان در زندان تجاوز می کنند، در خیابان دختران را می کشند، بی دادگاه انسان ها را محکوم به اعدام می کنند و بعد به بهانه عدالت، بساط سلاخی در خیابان علم می کنند؟!

۱ نظر:

  1. با احترام به شما و کیش مسیحیت, به اعتقاد من راه نجات را باید روی زمین جست, سالیانی دراز اروپاییان این راه مورد نظر شما را (نجات در عیسی مسیح با رنج بسیارپیمودند وسرانجام راه نجات را روی زمین یافتند , پارلمان,آزادی عقیده واحزاب, دموکراسی و... همچنانکه امروز در اروپا زندانی سیاسی وجود ندارد , وقتی در برابر بیعدالتی مرجعی برای رسیدگی نیست باید با روش های زمینی تلاش کرد ,عیسی وسایر پیامبران مسئول رسیدگی به بیعدالتی های امروز بشر نیستند, دلیل عقب ماندگی و فقر فرهنگی ما ایرانیان متوسل شدن به آسمان برای حل مشکلات است ,لعنت,نفرین,دعا,آجیل مشکل گشا,عده کثیری از ما روشهای قانونی را حتی در اروپا نمیدانیم,قانون را در ایران جایگزین مذهب اسلام کرد.

    پاسخحذف