۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

اژه ای، موسوی و کروبی را تهدید کرد/اتهام محاربه


اژه ای، موسوی و کروبی را تهدید کرد/اتهام محاربه
خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس): سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور گفت: سران فتنه کسانی هستند که باید کیفر اقدامات مجرمانه خود را ببینند و انشاءالله اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز در جمع خبرنگاران گفت: سران فتنه وقتی بر اقدامات مجرمانه پافشاری می‌کنند حتما منتظر کیفر باشند.
وی اظهار داشت: مردم اینها را به کیفر رسانده اما درخواست به حقی از قوه قضاییه دارند که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.
علیه موسوی و کروبی حرف بزنید؛ حکم شان اعدام است
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای هاشمی به سرعت از موسوی و کروبی فتنه‌گر و محارب اعلام برائت کنید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز طی نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز نسبت به عدم اعلام برائت وی از سران فتنه هشدار داد.
بر اساس این گزارش، وی در ابتدای این نامه با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی دارای سوابق چشمگیر انقلابی است، خطاب به وی نوشت که اگر می‌خواهد از گذشته خود حراست کند باید همین امروز از فتنه‌گران اعلام برائت کند چرا که موسوی و کروبی دشمنان جهان اسلام هستند و صهیونیست‌ها را خرسند کرده و مسلمانان سراسر جهان را نگران کرده‌اند.
شجونی با بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی آخرین فرصت خود را برای اعلام برائت از موسوی و کروبی نباید از دست بدهد، نوشت: تا زمانی که آقای هاشمی از موسوی و کروبی اعلام برائت نکرده باشد، بنده حساب وی را با سران فتنه‌ جدا نخواهم دانست.
دبیر کل جامعه وعاظ با بیان اینکه موسوی و کروبی بدون امید به همراهی هاشمی رفسنجانی جرأت جسارت به ارزش‌های ملت ایران را نداشته و ندارند، به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار داد در صورت عدم اعلام برائت ملت ایران دیگر هاشمی رفسنجانی را به دامن انقلاب جای نخواهند داد.
وی همچنین در این نامه نوشته است ‌که روحانیت برای فدا شدن در راه ولایت فقیه آمادگی کامل دارند و هر فردی در مقابل نظام اسلامی بایستد با واکنش شدید روحانیت مواجه خواهد شد.
شجونی در بخش پایانی نامه خود خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای هاشمی من با شما دوستی دیرینه دارم و دوستانه می‌گویم که ملت ایران شما را جزو حامیان فتنه ۸۸ می‌داند که البته بنده نیز با ملت ایران هم عقیده هستم؛ اگر شما چنین نظری ندارید فرصت را از دست ندهید و به سرعت با موسوی و کروبی فتنه‌گر و محارب که حق‌شان اعدام در ملاء عام است اعلام برائت کنید. ناگفته نماند که دعا کرده‌ام جان نا قابل خویش را در راه مبارزه با سران فتنه به مقام معظم رهبری هدیه کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر