۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

مرگ مشکوک برادر فردی که با نمادهای سبز به بالای جرثقیل رفته بود

مرگ مشکوک برادر فردی که با نمادهای سبز به بالای جرثقیل رفته بود

  برادر جوان‌تر اکبر امینی که روز ۲۵ بهمن با در دست داشتن تصاویر شهدای جنبش سبز از جرثقیلی در تهران بالا رفته بود به طرز مشکوکی درگذشته است. حسین امینی، برادر جوان‌تر اکبر امینی که روز ۲۵ بهمن امسال با در دست داشتن تصاویر شهدای جنبش سبز از جرثقیلی در تهران بالا رفته و شعار سر داده بود، به طرز مشکوکی درگذشته است.
به گزارش «كانون حمایت از خانواده‌های جانباختگان و بازداشتی‌ها»، وی تا پیش از این هیچ مشكل و بیماری خاصی نداشته اما در حالت غیر عادی، به گفته پزشكی قانونی دچار سكته قلبی گردیده و جان باخته است.
این گزارش مرگ وی را با وضعیت برادرش، اكبر امینی كه هم اكنون در زندان اوین به سر می‌برد «مرتبط» دانسته و نوشته است: «عناصر امنیتی حكومت خواسته‌اند بدین صورت اكبر امینی و خانواده‌اش را دچار مشکل جدی کنند.»
پیش از این نیروهای امنیتی خانواده وی را برای انجام مصاحبه با صدا و سیما و اعلام عدم ثبات روانی اکبر امینی تحت فشار گذاشته و تهدید کرده بودند که امکان دارد «حکم اعدام» برای وی صادر گردد.
در همین رابطه ابراهیم نکونام، رئیس كمیسیون اصل نود مجلس، چندی پیش در جریان قرائت گزارش مجلس از وقایع 25 بهمن مدعی شده بود که «سران فتنه جوانی را با دوبار سابقه دستگیری به بالای جرثقیل فرستادند تا شعارهایی به نفع جریان سبز ارائه دهد و رسانه‌های خارجی آن را نمایش دهند.»
منبع:
جرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر