۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

احتمال دزدیده شدن رمزعبور کاربران ایرانی توسط ارتش سایبری حکومت ایران

سازمان های اطلاعاتی امنیتی حکومت ایران با جعل سیستم یکی از شرکتهای بین المللی امنیت رایانه ای این امکان را یافته اند که سرور های خود را جایگزین سایتهای مانند گوگل، یاهو، اسکایپ، موزیلا، ماکروسافت و ... کنند .
به گزارش امروز، این اقدام به حکومت ایران اجازه میدهد که سرور های خود را جایگزین سایت های نامبرده کند و به رمزهای عبور (پسورد ها) کاربران و محتوای اکانت های انها دسترسی پیدا کند.
کاربران داخل ایران (تمامی سیستم عامل ها اعم از کاربران ویندوز مک و لینوکس و تلفن های همراه هوشمند) لازم است در اسرع وقت این موارد زیر را به ترتیب انجام دهند.
یک - یا از فایرفاکس نسخه چهار به بعد غیر آزمایشی استفاده کنید، یا اپدیت های به روز مرورگر های دیگر را نصب کنید، و یا اپدیت های مربوط به این حفره امنیتی را بر سیستم عامل های خود نصب کنید (و یا تمام موارد فوق).
دو- رمز عبور خود را به روی سایت های فوق بعد از اپدیت کردن سیستم عوض کنید.
کاربران دقت کنند، در صورتی که پیامی مشابه پیامهای زیر توسط مرورگر شما نمایش داده شود،
به معنی این است که امکان دسترسی به رمزهای عبور و محتویات اکانت شما توسط نیروهای امنیتی وجود دارد. در صورتی که به سایتی معتبر با این پیام مواجه شدید به هیچ عنوان ادامه ندهید و بالخصوص رمز عبور خود را وارد نکینید (هرچند ممکن است برای سایت داخل ایران این پیام را قبلا مشاهده کرده اید).
There is a problem with this website's security certificate."
"This connection is untrusted"
"This site's certificate is not trusted!"
"The certificate for this website is invalid."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر