۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

مراسم چهلم شهید محمد مختاری - ۵ فروردین ۹۰ به روایت تصویر

خبرنگاران سبز/جامعه/خانواده شهدای جنبش سبز:
شهيد سبز ديگری از بين ما رفت که يادآور سهراب و اشکان خرداد پر حادثه بود. او ايستادن مردن را از نشسته زيستن در ذلت بيشتر دوست داشت چرا که خسته از دروغ دولت کودتايی بود عين من عين تو عين شهيد صانع ژاله و.... او رفت ولی به ديگران آموخت برای پر کشيدن پرنده بودن مهم نيست بايد پرواز کردن را آموخت . 
او نيز به مقصد ابدی دوستانش پر کشيد تا برای هميشه در آرامش زندگی کند. چهلمين روزش بود. برادر، پدر و مادرش، دوستان و آشنايانش همه و همه آمده بودند . روحش شاد و راهش مستدام.
گفتنیست مراسم چهلم شهید محمد مختاری روز گذشته جمعه ۵ فروردین ماه در حالی برگزار شد که مامورین گارد ویژه با حضور در بهشت زهرا فضای امنیتی را ایجاد کرده بودند و با شروع مراسم تعدادی از مامورین امنیتی و لباس شخصی به همراه چندین ماشین ون پلیس امنیت در اطراف مزار این شهید مستقر شده و از هرگونه مداحی و قرائت قرآن نیز توسط حاضرین جلوگیری کرده و مراسم به توصیه مامورین در سکوت برگزار شده است.
گزارش ارسالی حاکیست بعد از گذشت یک ساعت از آغاز مراسم مامورین حاضر اقدام به متفرق نمودن حاضرین کرده و از ماندن خانواده او نیز بر سر مزار فرزندشان ممانعت به عمل آورده اند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر